Παρασκευή 11 Σεπτεμβρίου 2009

ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ ΣΗΜΕΙΩΜΑ ΓΡΗΓΟΡΗ ΖΑΡΩΤΙΑΔΗ

Γεννήθηκα στις 23 Φεβρουαρίου 1972 στη Θεσσαλονίκη. Κατάγομαι από δύο σερραϊκές οικογένειες με βαθιά ριζωμένη παράδοση στο κοινωνικό και πολιτικό γίγνεσθαι της πατρίδας μας. Ο πατέρας μου είναι από το Σιδηρόκαστρο, γιος του Γρηγορίου Δ. Ζαρωτιάδη, Βουλευτή του Νομού Σερρών με το Κόμμα των Φιλελευθέρων για δύο θητείες (Μάρτιος 1933 έως Αύγουστο 1936), με συνεχή δράση, παρών στους πατριωτικούς και κοινωνικούς αγώνες της εποχής. Η μητέρα μου κατάγεται από τον Προβατά, κόρη του Κωνσταντίνου Γ. Παπαπαναγιώτου, ο οποίος διατέλεσε για τρεις θητείες Πρόεδρός του και κατέκτησε μέσα από την πλουσιότατη κοινωνική και πολιτική του διαδρομή την καθολική αποδοχή και σεβασμό, εντός και εκτός του Νομού. Μεγάλωσα με ανθρώπους που γαλουχήθηκαν με το ήθος και τις αξίες που γέννησε η ιστορία του τόπου μας, με ανθρώπους που συνέβαλαν αποφασιστικά στη διαμόρφωση του χαρακτήρα και των οραμάτων μου.

Ολοκλήρωσα τις πτυχιακές και διδακτορικές σπουδές μου στην πολιτική οικονομία στο Johannes Kepler Πανεπιστήμιο του Linz Αυστρίας. Ενώ συνέτασσα τη διατριβή μου παρέμεινα για ερευνητικούς λόγους στο Manchester και στην Βιέννη. Επέστρεψα στην Ελλάδα το 1996 προκειμένου να εκπληρώσω τις στρατιωτικές μου υποχρεώσεις.

Από το 2000 ξεκίνησα την επαγγελματική μου σταδιοδρομία. Εργάστηκα ως ειδικός σύμβουλος της Βουλγαρικής Κυβέρνησης για τη σύνταξη του «Εθνικού Σχεδίου Οικονομικής Ανάπτυξης 2000-2006», ενώ από το 2001 έως σήμερα διατελώ μέλος του Δ.Σ. της Παπαπαναγιώτου ΑΒΒΕΑ ΔΡΟΜΕΑΣ με έδρα τη ΒΙ.ΠΕ. Σερρών, δραστηριοποιούμενος σε θέματα ποιότητας, περιβάλλοντος και υγείας και ασφάλειας στη εργασία. Μέσα από την συγκεκριμένη ενασχόληση γνώρισα από πρώτο χέρι τα προβλήματα αλλά και τις αναπτυξιακές δυνατότητες της πατρίδας μου.

Από το 2001 ήμουν Λέκτορας του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων. Τον Ιούλιο του 2008 εκλέχτηκα ως Επίκουρος Καθηγητής στο Τμήμα Οικονομικών Επιστημών του Αριστοτέλειου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης. Ασχολούμαι με ζητήματα διεθνών οικονομικών σχέσεων και ανάπτυξης, καθώς και θέματα διανομής εισοδήματος, με πολλές ανακοινώσεις σε διεθνή συνέδρια και δημοσιεύσεις σε επιστημονικά έντυπα.

Παράλληλα επεδίωξα την ενεργό πολιτική δράση: Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Φόρουμ, πρωτοβουλίες ενεργών πολιτών για ανάδειξη ζητημάτων περιβαλλοντικής και κοινωνικής φύσεως. Από το Δεκέμβρη του 2007 εκλέχτηκα στη Διοίκηση του Οικονομικού Επιμελητηρίου Ηπείρου και θήτευσα ως Αντιπρόεδρος. Επίσης διατέλεσα για περισσότερα από τρία χρόνια μέλος του Δ.Σ. του Συλλόγου ΔΕΠ του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων.

Δεδομένης της εκλογής μου στο Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο, από τον περασμένο Δεκέμβρη επέλεξα να εγκατασταθώ στις Σέρρες, προκειμένου να συνδυάσω την ακαδημαϊκή μου σταδιοδρομία με τη συνεχή επαγγελματική ενασχόληση στην ιδιαίτερη πατρίδα μου. Η συμμετοχή μου στο ψηφοδέλτιο νίκης και ελπίδας του ΠΑ.ΣΟ.Κ. αποτελεί ίσως την καλύτερη επιβεβαίωση αυτής της επιλογής μου.

Δεν υπάρχουν σχόλια: